Saturday, January 5, 2008

回想

Mypic127

听了这首歌,想起了妳.
一首 "you don't know what you've got until it's gone" 的感觉.
"雨天", "你给的伞", 很真, 很有意思.
没想到放弃妳的我也会猛然想起你吧?
Take care.

雨天
站在十字路的交点
该怎么走
我却只剩回头
除了你给的伞我再也没有
别的借口
去拥有你的什么

Chorus
你能体谅我有 雨天
偶尔胆怯你都了解
过去那些大雨落下的瞬间
我突然发现

谁能体谅我的 雨天
所以情愿回你身边
此刻脚步会慢一些
如此坚决
你却越来越远


4 comments:

Shyang said...

welcome to the family of emo kid

Ping said...

gee...thanks alot..
I could totally read that :P
I'm sure it's beautiful anyway :D

DodO^MontaGue- said...

I thought i`m the only one living in the past.
but today, i found two.

cheers.

.c.h.e.r.r.y. said...

emo qi, emo.